Veelgestelde vragen

Verzending
Wij verzenden onze bestelling via onze verzendpartner MyParcel. De fysieke bezorging wordt gedaan door PostNL. Al onze verzendingen worden binnen 24uur ter verzending bij PostNL aangeboden. Voor een afleveradres in Nederland betekent dit dat u uw bestelling na 1 tot 3 werkdagen in huis heeft. Voor het verzenden binnen Nederland brengen we €4,95 in rekening, bij een bestelling boven de €60 is het verzenden binnen Nederland gratis. Wanneer uw bestelling door de brievenbus past (bijvoorbeeld onze creditcardhouders) dan betaald u bij een order onder de €60,- slechts €2,95 aan verzendkosten. In dat geval rekent u wel eerst €4,95 af, wij zullen de teveel betaalde €2,00 aan u terug storten. Wilt u uw pakket buiten Nederland laten bezorgen? Neem dan ten aanzien van verzendkosten en levertijden contact op met onze klantenservice via klantenservice@stylishmen.nl 
Betaal mogelijkheden
U kunt bij ons op verschillende manieren betalen; via Creditcard, Ideal, Mister Cash, overschrijving en door middel van een rembourszending. Bij een rembourszending brengen we €13,50 aan kosten in rekening.
Voorraad
Normaliter hebben wij alle producten op voorraad. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan nemen wij direct contact op over de mogelijke bezorgdatum. Heeft u een product op het oog, maar bieden wij dit product niet aan? Neem dan contact met ons op, wij zullen er alles aan doen om de leverancier van de product te achterhalen en het product voor u te bestellen.
Prijzen
Alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. 
Retourneren
Indien u een bestelling wilt retourneren, dan kan dit de eerste 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Stuur de bestelling inclusief de reden van retourneren en de orginele factuur retour aan:
JT Webshops
Leenderbos 18 
1447 TT Purmerend
Wij vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

U dient zelf de verzendkosten van de retourzending te betalen.  

Contact
U kunt contact met ons opnemen via de contactpagina of door een email te sturen naar: klantenservice@stylishmen.nl